wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady wysyłki
BESTSELLERY
Systemy płatności
  • PayU
Kontakt
  • area-led sp. z o.o.
    ul. Młyńska 5a/13
    61-729 Poznań
    Regon: 368986310
    NIP: 783-176-91-49
  • E-mail:sklep@area-led.pl
  • Telefon61 677 21 97
  • Godziny działania sklepuul. Kopanina 54/56
    60-105 Poznań
    pon-pt: 8.00 - 16.00

Zasady wysyłki

Wysyłka jest realizowana w następujących wariantach:

1. Przesyłka kurierska - przedpłata 17 zł brutto za każdą paczkę do 30 Kg.
2. Przesyłka kurierska - pobranie 22 zł brutto za każdą paczkę do 30 Kg.
3. Przy dużych zamówieniach możemy omówić drogą telefoniczną lub mailową indywidualne zasady wysyłki.
4. Przy telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu zamówienia usługi montażu lub przerobienia istniejącej infrastruktury pod nasze oświetlenie; również zaproponujemy korzystniejsze indywidualne warunki przesyłki.
 

Płatności 

1. Przelew bankowy - po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejnego e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności.
Wiadomości te wysyłamy w dni robocze w godzinach 9-17 (fakt ten jest istotny przy składaniu zamówienia w sobotę lub w niedzielę - wiadomość dotyczącą przelewu otrzymają Państwo dopiero w poniedziałek). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.  

2. Gotówka (przy odbiorze osobistym) - zapraszamy do odbioru towarów w siedzibie naszej firmy lub umówionym punkcie.

3. PayU płatności elektroniczne realizowane przez Internet.

Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki, odsyłając przesyłkę na adres sklepu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przekazujemy przelewem bankowym na konto klienta.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być otwierany, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.
Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".
Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną fakturą lub potwierdzeniem zamówienia.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia bądź braku produktów Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokółu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu. 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl